slö, slöare, Hanna

sådär, inte världsklass men bättre än inget.

Vaknade vid halv tio men låg kvar i sängen till tolv och halvsov.
Mycket härligt, läste ett kapitel i min engelska bok också.
Verkar verkligen sämst, men det får jag väl lov att ta.

Ska äta någonting nu, och sen börja med min kära
hemskrivning så jag hinner få den klar. Om jag känner mig
själv rätt så kommer jag göra tre frågor och sitta med
dom andra i sista minuten.

NEJ! DET ÄR SKÄRPNING NU!
Jag har inte råd att förlora betygen i Omvårdnad och
Medicin, det är ju några av de viktigaste ämnena så
nu under vårterminen ska jag kämpa, om så mina tårar
ska rinna. För det kommer dom nog göra.

Men i slutändan, när jag står det med ett VG kommer
det vara så himla värt det, den känslan när man får
VG eller MVG är svår att slå. Faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

DESIIIIGN!! nöjd

2010-01-12 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0