sigurdsgatan

Som många av er vet spelar min kära kompis David i ett band.
Detta band brukar ha många spelningar på sigurdsgatan 25.
Jag kanske inte är rätt person att utala mig i saken, då jag
aldrig varit där. Jag har varit på väg några gånger men då
har det kommit saker i vägen.

Nu, när jag äntligen bestämt mig för att gå på en av hans spelningar
i Februari, så sätter dom 18 års åldersgräns. Detta är för att mindre
åriga kommer dit berusade, eller att dom har möjlighet att få
alkohol från de som är 18+.

Det tycker jag är jättetråkigt för jag har många kompisar som
brukar vara där och för mig har det känts bra att veta att man
kan gå dit. Jag hoppas verkligen att dom tänker till och tar
bort åldersgränsen eftersom det finns bra ideér som skulle
kunna funka, t.ex. ordna ett barrum, ingen alkohol utanför
där, 18 år att komma in. Låter alldeles suveränt i mina öron
iallafall och om jag jobbade där skulle jag verkligen ta
till mig dessa ideér.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0