praaactise

Vilken dag jag har haft idag. Jag är riktigt stolt över mig själv!
Jag vaknade av mig själv, eftersom mitt första larm inte ringde,
får nog gå över till min hatade väckarklocka tror jag. Men jag
vaknade som sagt av mig själv mellan första och andra larmet.
Sen gick jag och åt frukost... Nejdå jag skoja, jag ska inte berätta så utförligt ;)

Men när jag kom till praktiken fick jag hjälpa till att duscha idag också
och det känns faktiskt bra, inte för att de behöver så mycket hjälp
men ändå. Jag klarade av att se två av de värsta såren på blå sida
som jag går på och det kan jag säga att jag är enormt stolt över.

Mitt mål med praktiken satte jag förra veckan: Att klara av att se sår
utan att få svimnings känslor. Och jag klarade det.
Åh jag är så glad!

Sen fick jag följa med sjukgymnasten och arbetsterapeuten på ett hembesök
med en av patienterna. Det var också roligt att se hur de arbetar.
När vi kom tillbaka fick jag typ gå hem direkt.

Intressant va?! Haha, nejmen huvudsaken var att jag ville få
fram att jag klarade av det där med såren!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0