onsdag

hemma efter den första dagen på praktiken, på riktigt.
Idag fick jag träffa min handledare och patienterna.
Det jag verkligen gillar med min praktikplats är att det
är mer som lasarettet och de flesta är pigga och glada.

Är lite nojig dock eftersom en av våra patienter nyligen
kommit från sjukhuset från en avdelning där det funnits
magsjuka så jag lovar er att handspriten är min bästa vän
för någon magsjuka vill jag inte åka på. PEPPAR PEPPAR!

Känns också kul att jag, som höll på att svimma när vi höll
på med sårvård har hamnat på en avdelning med otroligt
mycket sår, amputioner osv. Men man blir väl härdad.

Jag provade förresten på massagestolen idag eftersom jag
och Alexandra vart övergivna från kl.13 - 15.30
med ingenting att göra. Första dagen, det var inte roligt.
Men kännde sig ganska fånig när man gick runt där och försökte
få nått att göra men detfinns inte mycket man vågar första dagen.

Sen när dom kom tillbaka fick jag gå hem direkt så det kändes
lite lagom ovärt men men, jag trivs iallafall och min handledare
är bra än så länge :)

Ikväll ska jag träffa emelie, var 1000000 år sen så det ska bli
kul och vi har myyyycket att prata om vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0