måndag

Jag har hamnat på rätt köl igen tror jag,
om jag bara inte var så trött hela tiden...
Det är faktiskt sjukt jobbigt att vara trött,
hellre pigg än trött alltså för det spelar ingen
riktig roll vad jag gör så är jag ändå trött.

Idag fick jag gå med en annan usk, eftersom
Stina var i köket och där får jag inte så mycket
kunskaper som jag inte redan har. Så jag gick
med den andra och hon var jättebra. Jag fick
lägga om sår och så.

Hon och Stina bytte helgen, så jag ska gå med den tjejen
i helgen istället. Det kommer nog bli jättekul.

Jag har fått mycket beröm idag också av alla och
det är jättekul, jag suger åt mig som en tvättsvamp
suger åt sig vatten. Det är roligt att känna att man
gör något eftersom att man som praktikant oftast
agerar svans och även om jag känner så ibland verkar
inte fallet vara så och det känns bra, mycket bra!

Jag är sugen på att ta en liten tupplur, men om jag gör det
kommer jag ha svårt att somna ikväll. Så vettetusiken.
Blir nog en film istället och varva ner lite.

kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver frisk luft inte bara bra filmer,serier och fikastunder.Ta ut knubbisen på en promenad varje dag ska du se att du blir piggare:)

2010-01-25 @ 18:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0