i-landsproblem

Jag tänkte börja med min design, eller tänkte.
Jag började, men jag la av lika fort.
Ingenting ville sammarbeta och eftersom jag är på
lite dåligt humör, och jag är ledig imorgon gör jag det då!

Ja ni, ledig. Det gillar vi. Här kan man snacka mjukstart.
Frågan är bara vad jag ska göra, förutom försöka mig på designen.
Det blir nog sova, kolla på tv osv. Precis som tidigare dagar.
Uääää jag får panik på mig själv.
Men what to do? Mina vänner är i skolan eller på praktiken,
jag har inga pengar och ja... Nej.

Nu känner jag att jag har suttit illa hela kvällen för min rygg
värker. Jag ska parkera mig i sängen, mitt nya inneställe.
Vet ni inte vart jag är kan ni alltid leta där. Så ni vet.

godnatt på er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0