hehe ok :P

Det är en sak jag inte förstår.
Hur du kan göra det så jävla lätt för dig?
Känner du inte? Bryr du dig inte?

Allt är bortkastat, bortsorterat. Gömt i en
ica kasse längstbak i garderoben.
Ju snabbare tiden går, desto snabbare
glömmer man bort den där kassen.

Du verkar inte bry dig ett skvatt, livet rullar
vidare men för mig står det still.
Hela din attityd lyser den "fras" vi hatar mest:
Hehe ok :P

Men vad har jag gjort? Jag är som förrut. Jag är
samma Hanna idag, som för tre veckor sen.
Då dög jag, men är jag out of date nu eller.
Bara för att det här hände? 

Jag tänker lämna dig ifred, inte slösa bort din tid om
du ändå inte bryr dig. Du vet vart jag finns om det är
något du vill berätta. För jag bryr mig. Jag tänker inte:
Hehe ok :P

tomt hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0