gör det igen, för oss Markoolio

Vet inte vart den här kvällen har tagit vägen riktigt,
Emelie kom in till mig efter praktiken, vi bakade lite.
Tuppkaka, låter inte frestande men det var gott förutom
ett litet misslyckande från min sida. Så jävla klantigt.
Jag glömde att vispa ägg och socker från början så
det var en suddgummikaka istället. Jaja, den gick att äta!


Sen har jag faktiskt, tro det eller ej, pluggat!
Både matte b och medicinsk grundkurs.
Hatkurs i kvadrat ;) hahah

Även om jag får lite sovmorgon imorgon så ska jag gå
och lägga mig... Nu. För det behöver jag känner jag.
Imorgon står matte på schemat, sedan sista delen
av nationella i engelska A. Sen bär det av till el praktiko.
Så det blir bara halv dag där, kan vara lite skönt efter
den här mördarveckan. 7-16 varje dag.

Enough talking, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0