fredag

jag. vill. till. sydafrika. nu

treorna som var där i november hade information med oss,
och dom var så himla duktiga och berättade verkligen så man
fick ännu mer intresse. Har ju velat det här sen jag började där
men nu vart det verkligen: jag vill, jag vill, jag dör om jag inte får!!!

Jag vågar inte hoppas någonting, fast det gör jag ju ändå och jag
kommer bli så besviken om jag inte får åka. Ska söka till Irland
också iofs men det skulle inte alls vara samma.

Tänk er, mig & Camilla i sydafrika. Hahah det skulle vara sjukt!

Resten av dagen har varit ovärd, förutom en liten fika
med liza på waynes. det var mycket mysigt. she´s the best <3

Nu ska jag ta tag i mig själv och städa mitt rum lite,
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0