fredag

12 timmars sömn lyckades jag skramla ihop inatt,
härligt härligt. Nu är jag fett laddad inför en lång helg
som på bryggan innebär:
Jobb fredag,lördag,söndag,måndag.
Sen, på tisdag är jag ledig igen.

Kommer nog gå fort, det är ju ganska kul.
Tråkigt att jag missar Arams fest ikväll bara,
hade jättegärna velat gå på den. Men eftersom
jag går kväll idag, och dag imorgon betyder
det att jag ska gå upp kl.7 och jag lär gå
och lägga mig när jag kommer hem, kl.22 ikväll.

Min kära mamma, stefan, lillebror, morfar & åse
ska åka upp till stugan och äta god mat och bada
tunna. Skulle inte vara helt fel, men det unnar jag
såklart dom, och jag hoppas att ni får det jättetrevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0