.

Halva praktiken har gått, och fort också.
Det märks att man börjar bli gammal, hua.
Snart är det jag som ligger där med stora bensår,
taklyft och haklapp med vård dygnet runt.
Nej så får vi inte tänka! Jag ska vara frisk och
en riktig krutkärring, precis som min gammelmormor!

Jag blir mer och mer säker och idag har jag t.o.m.
fått gå själv på larm, det tar sig, det tar sig.

En ganska sorglig dag för två gulliga tanter skulle åka
hem och ja, det var  tårar och blommor
hos patienterna, jag vart iallafall en räddare i nöden
när dom inte hann lämna blommorna till den som
skulle hem så jag känner att jag har gjort dagens goda gärning.

Ska nog plugga lite nu för jag har märkt att det är
en helt okej terapimetod! Haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0