(:

Klockan är halv elva och jag är ganska trött,
jag fattar inte hur jag ska klara att komma tillbaka till skolan.
Men nu är det 2010 så nu ska jag inte tänka på det.
Mitt motto i år har jag tagit från min kära vän mohamed.
Hahah jag hör honom säga det nu när jag är arg eller
ledsen eller någonting har gått fel i skolan.
"Hanna... Vet du? Det löööööser sig"
Hahahhah men, sanningen är ju den att han har så jävla rätt.

Allting löser sig ju, så småning om och på olika sätt. Men det
löser sig alltid. Så jag ska sluta oroa mig i år och helt enkelt
leva efter att det löser sig. Jag fick ett litet nyårslöfte ändå,
trots att det är lite luddigt. Still. Jag tror jag kan hålla det.
Jag hoppas på det.

Jag tänker dock inte hoppas på att 2010 blir det bästa året
hittils, för det sa jag förra året också. Jag kan inte säga att
2009 var dåligt, inte alls. Massa roliga saker hände, men det
var liksom inte så bra som jag hoppats på. Så inga förhoppningar.
2010 blir som det blir, för guds skull. Jag fyller 18 år i år och
har mer en halva livet kvar. Mitt bästa år kommer! :)

Nu ska jag sluta flumma runt här och klä på mig lite "vettiga"
kläder, iallafall så vettiga så jag kan ha dom ute i det här
kalla skit sverige ;) Ska nämligen till Norrköping.
Så om du har koll på vad jag gör idag, utan facebook så
betyder det att du har läst hela detta inlägg.
Det var nästan värt en kram.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0