bryggan

det gick bra måste jag säga,
min handledare var ledig idag och vi är lediga imorgon
så jag får inte träffa henne förens på onsdag.
Känns helt okej att vara ledig.

Mitt schema är också helt ok, mest 07.00-16.00
en helg och 4 kvällar så det blir nog suveränt.
Trevlig personal, stora ytor och vi kommer även
få vara med logopeder, arbetsterapeuter och sjukgymnaster.

Jag spanade även in en härlig massagestol som jag säkert
kommer prova på både en och två gånger (A)

Vi får inte göra någonting utan att fråga eftersom
det är viktigt att patienterna ska träna osv, och det
känns också lite bra. Feg som man är ;)

Nu vet ni, ;)

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Dagens fråga: Vad ska du sommarjobba med i sommar? Om du ska göra det? :P

2010-01-11 @ 15:11:58
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: I'm like you - Just different

Halli hallå!



Kikar bara in å säger hej!

Ny vecka! Allt bra? :)

2010-01-11 @ 15:38:46
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0