r

Den här förkylningen tar död på mig.
Mitt huvud värker och mina öron likaså
och jag är grymt trött. Det är däremot inget ovanligt.

Snabba cash var bra. Hade inte så höga förväntningar
och den var ju absolut inte dålig. Det var inte den
bästa jag har sett, men den var absolut bra.
Jag och Emelie diskutera svensk film, det tar sig.
Tycker ni inte?

Annars tycker jag att Joel Kinnaman inte alls är så sjukt
snygg som alla säger. Han är ju inte ful, någonting speciellt
är det med han. Men han är inte to die for.

Jag vill fortfarande se dear John så det värker i mig,
känslan jag får av den trailern alltså. Det kommer bli
något stort för mig känns det som.

Nu ska jag ta reda på om vi äger några huvudvärkstabletter,
och om så är fallet ska jag knapra i mig en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0