onsdag

Idag fick jag gå en sväng med sjukgymnasten,
det verkar ju faktiskt jätteroligt så jag funderar
faktiskt på att bli det. Men det krävs höga
betyg så vi får väl se, vi får väl se!

Annars har dagen som vanligt flytit på och jag
har lindat mitt första ben, woohoo ;)
Det gick iallafall asbra för att vara första gången
måste jag säga, eller jag har ju provat en gång.
Så att säga att det var första gången är väl inte
hela sanningen, men första gången ordentligt!

För eran information har jag även varit och handlat
med mamma, kom en lite gullig utvecklingsstörd kille
fram till mig och börja prata. Mamma trodde det var
en kille som stötte på mig, haha. Det kanske han gjorde.
Glad blev jag iallafall för jag älskar som sagt när
främlingar vågar prata med en. Även om jag själv är
dålig på att prata med främlingar!

Nu ska jag sluta babbla, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0