NU ÄR DET KOKTA FLÄSKET STEKT

FYFAN VAD ARRRRRRG JAG BLIR PÅ MIN HANDIKAPPADE JÄVLA KLASS JÄVEL!
Jag har fan ingen tjänst som levande schema, mitt liv går inte ut på att
hjälpa mina klasskamrater att hålla koll på sitt jävla schema.
Men det är det jag och Liza helt plötsligt har blivit, och så fort man inte
säger någonting blir man huggen 1000 ggr med 1000 svaga argument.
Det är bara att inte bry sig, men fan va sur jag blir!

Oj, ni råkade komma hit klockan åtta för att ni inte håller reda på schemat.
Vems fel är det? De som inte håller koll på schemat, eller vi som inte berättar?
Svaret är självklart.. Men inte för alla verkar det som.

Tur att jag har mina älsklingar som kan lugna ner mig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0