måndag

Vilken dag!
Märktes att jag var trött i morse, skulle få ta det där
efterlängtade blodsockerprovet. Gick ju super, inte!
Jodå, det gick ganska bra efter många om och men,
tappa massa grejjer och tanten fick vänta ett tag.
Men sen löste det sig och jag fick fram ett värde tillslut.

Sen har dagen varit seg, det händer inte så mycket just nu.
Många sårinspektioner så vi hade inga omläggningar på
morgonen så det kändes hela tiden som att vi glömde nått.

En patient från min sida åkte hem, så vi sa hejdå till den.

Jag har även lyckats få mitt första skrattanfall så jag gick
och gömde mig i stora skafferiet och tårarna rann,
så gick Ulrica förbi och hon kom in och var jätteorolig
och trodde att jag grät. Då skratta jag ännu mer,
ja herregud säger jag.

Jag fick gå hem tidigare iallafall så nu är jag ledig en
dag, skönt skönt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0