happy valentines day

Vädret som är idag är underbart.
U-N-D-E-R-B-A-R-T.
Solen lyser, är några få minus grader och
fåglarna kvittrar. Känns som att våren är på g.
Till allas stora glädje!!

Såna här dagar älskar jag livet,
kollade på himlen kan vänta - ett år senare
igår kväll. fyfan va jag grät.
och fyfan vilka fina, härliga människor.
Den serien gör så man uppskattar livet!

Jag tänkte skriva ett hatinlägg om alla hjärtans dag,
men jag är för glad för att göra det. Någonting är
i luften och allt känns bara. Bra. Riktigt jävla bra!

Ha en bra alla hjärtans dag nu, hur ni än spenderar den.
Med er käraste, er bästa vän, familjen eller på jobbet.
många kärleksfulla kramar från en lite gladare Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0