happiness

Jag är löjligt lycklig. Hela mitt hjärta är fyllt med lycka.
Det är som sagt en löjlig anledning för er, men för
mig betyder det jättemycket.

När jag kom höll patienterna på med ett pussel som
snabbt vart klart, och sen kom två nya pussel som jag
var med och började med. Sen har jag varit med lite
varje dag och lagt pusslet. Ett jätteroligt pussel med
små detaljer så man verkligen måste ha ögonen med sig.

Idag, näst sista dagen blev vi klara. Det var en inre önskan
att få vara med när det vart klart, vara med och avsluta
något man har påbörjat. Även om det inte var något
allvarligt så betyder det jättemycket.

Nästa sista dagen.. :(
Nu ska jag och Mamma åka och köpa en liten
avskedspresent, eftersom man inte får ha blommor där
och bryggan är gottisgrisar ska jag köpa en stor skål med
godis och såklart ett litet kort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0