godnatt

Jag tänkte ge mig på det sista i min ansökan, men jag tror
jag får sova på saken för att inte kvadda allt totalt.

Etiska dagboken gick ganska snabbt, vet väl inte om den
är mycket att hurra för men halv elva - halv tolv på kvällen
kan man inte förvänta sig något mer. SJÄLVFÖRVÅLLAT!

Nu har jag suttit ett stopp för det här och det känns faktiskt
redan som en lättnad. Självklart är det töntigt, omoget osv.
Men fan, du beter dig lika respektlöst själv och varför
ska jag gå och må dåligt för det för?
Först var det min förlust, helt ärligt. Men när du visar det här
bevisar du bara att nej fan, det var din förlust.

Men jag hoppas att du hittar någon snart, för det är du faktiskt
värd, någon som du kan visa din bra sida, som jag vet att du har
någonstans där inne, för. Lycka till, det var kul så länge det vara :)

Med detta säger jag godnatt,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0