,

Att få sova ut på morgonen är fortfarande det bästa som finns.
Vaknade vid elva, somna vid halv tolv så 11,5 timmar. Inte helt
fel måste jag säga. Under de timmar jag varit vaken har jag
bara slöat mig och kollat på någonting på tv som hette:
Himlen kan vänta.

Åh va vacker dokumentär, handlar om 5 st som är ganska
unga, allting är ju relativt, men jo. dom är unga som har fått
en dödlig sjukdom, alltså cancer m.m.
Hur dom tar sig igenom vardagen, relationer osv. Vad dom
prioriterar i livet och tankar dom har. Grät några skvättar
och blev riktigt rörd. För det kan hända VEM som helst.

Om en och en halv timme ska jag jobba.
Skramla ihop lite pengar för denna månad, måste säga att
jag har varit dålig på att jobba senaste tiden. Inte mycket stålar.
Känns lite tråkigt att jobba idag också med tanke på att pappa
och Patrik ska på premiärfest hos min pappas kompis som öppnat
resturang. Men jag får väl roa mig bäst jag kan ja!

Just nu känns det bara som att jag vill börja leva varje sekund
och ta tillvara på allt, och det tänker jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0