ASS LICKING CONTEST OF 2010

Sånt här gör mig så upprörd, rövslickare.
Att följa en ledare, och inte våga stå för sina egna åsikter,
och ha sina egna synpunkter. Allt handlar om att vara alla
andra tillags och vara en del av gänget.

Helt ärligt, 18 år. Vi fyller 18 år i år. Ni borde veta hur
man beter sig vid det här laget. Är inte grupptryckstiden över?
Ni är fyra år för sent ute. Dags att gå era egna vägar.

Ni är så inne i erat WoW, att om det försvann skulle ni inte
vara någonting. Dags att vakna upp och inse att livet inte
är ett dataspel, det krävs mer än en bra gubbe för att klara sig i livet.

Men just delen, att ni lyssnar på en person, som dessutom inte
kan argumentera och bara blir helt nonchalanta mot en vän.
Den delen får mig så pissed off. Man gör inte så.

En sak gjorde mig säker, fan vad glad jag är att jag börjar
tappa kontakten med er för just nu är ni 0 i mina ögon.
0, zero, NOTHING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0