you can´t make it feel right

Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar Kelly Clarksons
"already gone". Jag vet inte.. Jag har inget att relatera till eller så.
Men bara själv känslan, man känner hur det skulle kännas om
man kunde relatera till den. Invecklat.
Med andra ord: jag känner nånting som jag inte bör känna eftersom
jag inte varit med om nånting som har med låten att göra.

Jag har typ.. talförbud här hemma. Jag har insett att folk tycker
jag är ganska dryg för jag säger så onödiga saker och pratar
typ hela tiden när jag väl sätter igång. Både klassen och mamma
säger det. Så jag ska försöka tagga ner lite..
Får väl se hur det går, jag älskar att prata ;)

Nu ska jag läsa lite mer natur.. sen Idol. Höjdpunkten på
kvällarna.

yours truly,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0