wednesday

Idag är det onsdag, lill-lördag för dig som föredrar det..
Jag håller mig till onsdag. Naturprov var väl dagens händelse..
Gick sådär, konstiga frågor eftersom vi har en konstig lärare.

Efter skolan begav vi oss mot stan, köpte en cardigan och jeans
leggins. Visar bild när jag kommer hem.
Sen gjorde jag synundersökning och sen åkte jag och carro till erikslund.
Nu är jag hemma hos carro och hjälper till att måla ramar.
Jag gör inte så stor nytta nu eftersom jag sitter här..
Men jag ska dra mig ner till henne igen.
Ville bara höra av mig

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh tack så jättemkt! Vad kul att du tycker det!

2009-09-23 @ 17:50:35
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0