vi hade iallafall tur med vädret,

ovädret som vi såg borta i fjärran drog förbi oss, och vi slapp
bli dyngsura. Dagen har faktiskt varit helt okej måste jag säga.
Fast jag är så jävla trött... Däckade nyss på soffan och ska nog
gå ner och parkera mig där igen.

Efter lite egen tid med ansiktsmask, hår inpacknign, raka benen, skrubba huden
och smörja in mig. Det är jag värd!

Jag har tänkt mig att ta en paus även imorgon, där jag inte kommer
sitta vid datorn, eller ha mobilen på när jag kommer hem.
Jag måste ta det lugnt, och dator och mobil är ett stort stressmoment.

Jag kan vara osocial, och det kanske känns som att jag skiter i er
(jag pratar såklart om mina närmaste vänner, ni vet vilka ni är <3)
Men jag bryr er om mig, men jag måste göra detta för min skull.
Jag har redan varnat er om att detta kommer bli en väldigt svår
vinter för mig, och även hösten ser ut att sluta så. Jag hoppas
ni förstår. Jag älskar er, trots att jag inte har orken att lägga ner
all fri tid på er. Och ni vill väl hellre umgås med en glad och trevlig
Hanna, än en Hanna som bara är sur och säger ingenting?
Hoppas ni förstår, och det tror jag att ni gör för ni är ju bäst!

Nu ska jag som sagt duscha, och däcka på soffan igen, och detta blir
därmed mitt sista inlägg för kvällen.

godnatt
yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 09:24:35
URL: http://hellonicki.blogg.se/
Postat av: *Em

Vill du ha 6 biobiljetter? :)

2009-09-04 @ 15:35:42
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0