västerås stolthet?

Kollade nyss på idol på tv4 play eftersom jag missade det live.
Alltså, Jon från Västerås. David tipsade om honom i morse och shit
va grym han var. Helt otroligt!

Är det verkligen bara jag som vill söka till idol bara för att liksom?
Jag kan inte sjunga, men det skulle vara så himla kul att göra det.
Det känns liksom som en sak man SKA göra. Men ingen vill söka med
mig så I guess... att jag får sluta drömma här ;) hahah.

Och kissies lillebror... Jag trodde faktiskt att han skulle vara bra.
Men jag kan inte säga att han var det direkt.
Men den första tjejen, hon var också helt otrolig. Sån energi!

Nu ska jag sova, godnatt
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0