(A)

Tillåt mig att skratta?
Även fast det är väldigt taskigt...
Men jag måste bara få skriva någonstans att du har blivit väldigt ful.
Hahaha vad taskig jag känner mig. Men det känns lite snopet att en
sån snygging kan ha förvandlats nått sånt. Jag vet ju att du har potential.
Kanske dags att ta upp träningen igen och bry dig lite mer,
även fast du har skaffat dig fast sällskap.

Vad tycker ni om att man sunkar ner sig när man blir tillsammans med någon?

Personligen tycker jag att man inte ska göra det, visst, man kan gå upp några
trivselkilon när man blir tillsammans med någon. ( Myskvällarna med film&chips
hör ju liksom till) Men jag tycker ändå att man ska vara mån om sitt utseende,
vare sig man är i ett förhållande eller inte. Man möter fortfarande människor och
man vill väl göra ett gott intryck?

samtidigt känns det nog väldigt skönt för alla, inklusive mig, som har varit
förtjusta i dig, att se att du har utvecklats till ett.. inte så mycket snyggare du.
Man känner liksom ingen förlust, förstår ni hur jag menar?

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: Leia

Så typiskt. :S

Har också varit med om ett tråkigt schema och det är inte roligt =/

2009-09-16 @ 18:32:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

jag jobbar med äldre (: trvis du på omvårdnad?

2009-09-16 @ 18:38:19
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: okej?

Du vet väl att du har en ganska tjock mage, den syns jävligt mycket när du sitter ner blir värsta ringen!

sticker ut lika mycket som dina bröst samam storlek ungefär om inte större:)

2009-09-17 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0