stress

Idag är det lördag, min medicinsk grundkursbok ligger i min väska.
Den ska läsas... Nämnde jag att det är lördag?
Jag ska även gå ut med Zeke och hjälpa till att ta ner studsmattan.
Och sist men inte minst, jobba.. Vilket iofs blir kul.

Jag är så himla stressad just nu, jag vet verkligen inte vad jag ska
göra. Jag skjuter upp saker för att jag är stressad. Vilket leder till
att jag blir ännu mer stressas. Läxor, städa rummet, träffa kompisar...
jag hinner inte med någonting. Och aldrig för har ordet stress varit
så mycket i min närhet. I skolan pratas om stress hela tiden.
" Ni får inte stressa, bara ni tar tag i det blir det bra"
säger dom, och delar ut sjuttioelva stenciler till...

Jag trodde aldrig detta skulle hända mig, jag är ambitiös och
klagar nästan aldrig. Jag har alltid klarat av skolan med bra betyg
och utan att jobba ihjäl mig. Nu känns det som att hur mycket jag
än kämpar kommer jag aldrig få mer än ett G.

Det är inte bara skolan som stressar, utan mitt socialliv. Jag mår så
dåligt inombords för jag aldrig hinner träffa mina kompisar..
Jag är stressad över att hitta en kille, nästan alla mina kompisar
är tillsammans med någon. Men hur ska jag hinna med någonting?

Det ända positiva med denna jävla stress är att jag kommer mamma närmare.

Nu är jag nyfiken, hur gör ni för att hantera er stress?

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: mira

Fin blogg! :D Gillar din header

2009-09-19 @ 12:20:13
URL: http://mirawashere.blogg.se/
Postat av: Anonym

de kan jag inte!! cad ska vi ta oss till hanna

2009-09-19 @ 18:12:42
URL: http://fannygr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0