nu är det dags för.. söndagsmys

Jag är lite ledsen att jag missade Håkan Hellström i fredags faktiskt,
men jag har ju sett han en gång i sommar och jag lever fortfarande
på det minnet. Han är underbar den killen. <3

Annars då? Idag har jag jobbat 4 timmar, det var helt lagom,
när jag kom hem åkte vi till Mathias mormor och morfar och sa Hejdå
till honom. Lyxliraren... Han lovade att han skulle skicka iväg
ett mejl. Vi får väl se hur det blir det.

Jag och Mamma sörjde med varsin godispåse, usch på mig (A)
Sen parkera jag mig i soffan framför victoria secrets fashion show,
Heidi Klum är bara för snygg måste jag säga!
Det kändes lite dubbelmoral att sitta där och önska att man hade
sån kropp och sedan satt man och proppa i sig godis.

Sen vart det ju säsongs start på nya top model, vilket jag också kollade
på. Och ensam mamma söker. Det blir nog en mysig tv höst det här,
eller mysig. Men tv höst iallafall.

Jag älskar förresten asha ali - the time is now, låten i nya reklamen för saab.

Nu ska jag sova, så godnatt på er!

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det är bra med mig me :D



Vad händer idag då? :D

2009-09-07 @ 00:15:10
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0