nätmobbing

Vad tycker jag om nätmobbing?
Jag tycker att det är "okej", sålänge man vågar stå för vem man är.
Att uttrycka sina åsikter är alltid okej, men när man går mot en person,
ett personangrepp och är anonym. Då vettefan om det är okej.

Jag är en ganska känslig person, som tar åt mig av även anonyma kommentarer
och varför jag skriver detta är för att jag fick en igår. Tänker inte
skriva när, var eller hur. Bara att jag fick en, och det sårar mig faktiskt.

Jag är inte lika tuff som Kissie, Dessie, Paow, Kenza osv.
Jag är medveten om att man utsätter sig för en stor risk när man bloggar,
men jag har liksom aldrig tänkt att det ska hända mig.
Vem ska hata mig? Dom som känner mig som läser min blogg skulle
aldrig säga något dumt. Dom som läser min blogg och inte känner mig
har ingenting att hata mig för.

Jag är snällheten själv.

Så nu vet du, du anonyma som kommenterade. Jag tog åt mig. Bra va?
För det var väl ditt mål.

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: emma

så himla tråkigt. vad sysslar du med idag sötnos?

2009-09-17 @ 16:03:27
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0