men först...

.
Vad skulle du sagt om din bästavän dog?
Haha, var det han som längst fram på första stolen som trycker på stoppknappen hela tiden? :P

Vad skulle du skrikit om du vunnit 1000 miljoner?
Måste vi komma på första lektionen imorgon?

Vad skulle du sagt om en främling kom fram och tafsade på dig?
haha va bra då;)

Vad skulle du sagt om din största idol kom fram till dig?

Han med grå tröja?

Vad skulle du skrikit om du blev biten av en orm?
okej<3

Vad skulle du sagt om din pojkvän/flickvän sa att han/hon var otrogen?
För den personen är dum i huvudet därför. Men tänk efter,
har du typ någon fiende som du är osams med eller nått?

Vad skulle du sagt om dina föräldrar sa att ni ska flytta till Rosengård?
Jag går till bussen nu :)

Om den snyggaste tjejen/killen skulle frågat på dig skulle du sagt ?
Jag dör. Aldrig mer hockey. Så jävla spännande. Usch. Usch






Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Tjenare!

Jag driver idag Sveriges största The Hills & The City Blogg. Allt om the crew, fashion skvaller & En massa drama.



Nu har jag några tävlingar i bloggen där man kan vinna fina priser. Kika in och tävla vetja=)



Ha en bra dag HillsAndCity

2009-09-21 @ 17:38:51
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0