måndag 28/9

Inveg Yasin i Farmville idag. Han har snart hunnit ikapp mig. FUCK!
får kämpa på nu ;) haha. Liza däremot fattar ingenting, hur vi kan springa
runt som yra höns i skolan för att hitta en dator för vi bara MÅSTE skörda
våra grönsaker. Lite roligt det där. Hörde även folk kommentera typ:
alltså farmville, jag fattar inte.. vad är det bra för.
Dom ska bara prova så får dom se :D

Måndagar förövrigt är en väldigt jobbig dag, kommer inte hem förens
klockan fem, minst! Känns inte så bra men.. Har etik & omvårdnad att
plugga efter maten. Och klockan nio är det hollywoodfruar.
Älskar det! hahah :)

Just det, på naturen fick vi kolla i mikroskop, kollade på mossa,
celler från insidan av kinden och hårstrån. Lite läskigt faktiskt.
Jag känner mig extremt tråkig men det är smällar man får ta

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0