I wanna rock

Måndag.. Morgon och jag är ovanligt pigg.. Eller pigg är jag ju inte.
Jag är övertrött, allt är roligt idag.

Jag, Camilla och Connie är pink ladies, vi har inte bestämt hemma.
Vi lovar!!! Haha Liza är grå och tråkig.

Svenska B. Jag har inget att göra. Jag ligger före... Jag är MVG barn
innerst inne! Jag ser ett ljus i mitt liv just nu. Det kommer ordna
sig det här. Påminn mig, nästa gång jag klagar, att läsa detta inlägg.

Fan Hanna. Du är grym. Du klarar av allt. Om det någon gång känns tufft
har du alltid dina vänner. Dom finns här för dig, i alla lägen.
Dom förstår att du är stressad och ibland måste du få vara lite ego.

SCNYGGGGG! I think I´ll die

Nej, ska man snacka lite med Harry om man kan få något arbete.
Är uttråkad... Annars får ni höra från mig igen. Inom en snar framtid.

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0