I walk the line

Idag slutade vi tidigt, så himla skönt!
Direkt efter skolan vart det Waynes där Camilla bjöd mig på
en kräftsallad. Sen har jag fuskat väldigt mycket med det onyttiga
denna vecka och det vart tyvär en kladdkaka.

Efter det mötte vi upp Connie, och lite senare Tove och så begav
vi oss mot Annas galleri. Jättefin konst som väckte tankar.
Så fick vi prata lite allmänt med henne också, saknar henne så sjukt mycket!

Nu längtar jag till kvällens höjdpunkt. IDOL! :D
Jag och Anab hade också väldigt roligt när vi väntade på
den andra delen av klassen under deras hälsopedda. Haha fyfan!
Stackars satar som satt och åt under oss när vi ylade.

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: juicys.,

gillar din header!

2009-09-10 @ 18:52:44
URL: http://juiicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0