I´m not stronger then yesterday

september. sep-tem-ber... höst?
Nej, jag vill inte se det som höst. Inte än,
sensommar mina vänner, sensommar.

Denna höst och vinter ser jag inte alls fram emot,
det jag kanske har att se fram emot är stockholm med
U,U,M & kanske F.. Annars, inget. Nada. Inte ens julafton.
Jag är redan helt jävla slut, som jag har sagt förrut och jag
har verkligen inte lust med någonting, inte någonting alls.
Jag kommer gå till skolan, göra läxor, jogga, jobba, äta & sova,
gå till skolan, göra läxor, jogga, jobba, äta & sova, gå till skolan, göra läxor
osv. osv. osv. Roligt va? KULLIV.SE

Nej, HANNA RYCK UPP DIG FÖR FAN!
Jag får panik, jag ska inte vara såhär. Jag är en glad tjej
med livsglädje. Jag ska inte sitta och deppa och bara se mörker.
Men även dom starkaste måste få falla ibland?
Just nu känns det bara som att jag har gått in i en vägg.
(ha-ha-ha, där fick jag till det. bokstavligt talat så känns det ju så ;))

MEN FAN ALLTSÅ, 8 MÅNADER KVAR. SEN KOMMER LJUSET!
jag kommer klara detta, det kommer snart bli bra..
det löser sig, sa han som sket i poolen...

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0