he-he(A)

Nu är jag hemma igen, var trevligt att träffa Fanny & Michele.
Fast Michele tyckte nog inte att det var lika kul med vårat snack
om smink, skola och bloggare ;D

På vägen dit cyklade jag rakt in i en bom, är ni förvånade?
Trodde väl inte det. Min, eller min mormors cykelkorg är helt
tillknucklad. Förlåt Mormor om du läser det här! Det var mörkt
och jag såg den inte förens precis när olyckan hände.
Måste dock säga att det var tur att jag hade den för annars
hade det nog slutat lite värre. Den vart ju som en stötdämpare.

På vägen hem gick det bättre, inga bommar i vägen.
Men däremot var jag uppskrämd och inbilla mig massa saker
så jag cyklade i 180. Haha, så nu är jag helt slut.

Ska väl ta mig in på Farmville, odla lite och sedan gå och sussa.
Är helt slut i huvudet och kroppen.

Godnatt på er sötnosar
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0