godnatt!

Klockan är 02.30. Jag borde sova.
Istället sitter jag här med en filt runt mig och fryser arslet av mig,
samtidigt som jag har en väldigt givande konversation med Filip.

Ömsom seriöst, ömsom oseriöst.

Har ni tänkt på en sak? Det är alltid skönare att prata om killar, med killar.
Dom har en förmåga att alltid hitta synsätt man inte hittar med sina tjejkompisar.
Dom är alltid ärliga, och säger aldrig någonting för att göra en glad.
Självklart finns det tjejkompisar som är likadana, men tjejer lyckas alltid att krångla
till saker och hitta på bortförklaringar till allt.

He is just not that into you... Jag måste ta och kolla på den filmen.
Jag tror att det är ett perfekt exempel på det jag försöker förklara.

Men nu är det dags att sova, det är ju en dag imorgon också.
Då vi ska fira Connies sweet sixteen.

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: vesna

härligt att du är med :)

2009-09-12 @ 10:07:46
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0