#¤"#GHHÄ%21!!

Hemma igen. . Ringde till Fanny, hon svara inte. ska prova igen.
Carro skulle inte heller ut och jag vettefan om man vågar sig ut nu
av en och annan anledning.. Jävla... det är såna som dig som får
svenskar att bli rasister. Usch Usch Usch.

Tror du är cool med ditt jävla språk, lär dig att skriva riktiga
meningar.. Du kan inte pipa någons liv, det går liksom inte..
"svär på mamma" hur svär man på en mamma ?
Du äger inte bäckby? Folk kanske vet vem du är, men det är
ju inte av positiva anledningar. Ingen är rädd för dig för allt du är
är ett osäkert skal. Du kommer aldrig få känna äkta uppskattning om
du fortsätter som du gör. Vem vill vara kompis med någon som dig?
Jag H-A-T-A-R såna som dig, men gubben. Lycka till i livet :)

Nu vart jag arg och som jag har sagt förrut, underskatta inte mig
när jag väl är arg!

yours truly,
Hanna



edit: jag ringde fanny igen och drar mig mot henne, pussilussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0