dagens... musiktips

orden ur dessa låtar kommer ständigt ur min mun, eller högtalare:

cascada - evacuate the dancefloor
fibes, oh fibes - love child
Jordin Sparks - battlefield
Takida - as you die
Hinder - lips of an angel


Jag har även blivit idolskadad, så jag lyssnar mycket på Hallelujah
med Jeff Buckley. Den är alltid lika fin, bara man inte lyssnar på den jämt.

En låt jag hittade idag är The futureheads - decent days and nights,
en speciellåt i riktig Hanna anda ;)

OCH GLÖM INTE ASHA ALI - THE TIME IS NOW, saab reklamen! :)
Det var nog allt, haha nu har ni att göra ett tag.
För ni lär ju lyssna?

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: jenny

sv: haha, låter kul ;p

2009-09-10 @ 21:20:38
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0