16/9

USCH vad jag är trött. Vi pratade om sömn på hälsopedagogiken
och jag kände hur mina ögon föll ihop. Haha

Men att vara trött brukar ha en positiv effekt på mig, iallafall när
jag blir övertrött som jag har varit idag. Har gått runt med ett leende
exakt hela dagen så jag kan inte alls klaga på denna dag.

Nu ska jag dock uppfylla min drömmar, och lägga mig
i sängen, läsa SOLO, kolla idol och äta godis
(ja, jag vet jag vet. jag skulle sluta.. men ibland bara måste man.
Har ju faktiskt idrott 3 ggr i veckan nu för tiden!)

Har ni haft en bra dag :)?

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Leia

Usch. De dagarna är bara så jobbiga!

2009-09-16 @ 16:40:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0