090909

Hihi, vad roligt man kan ha det åt små saker.
Tråkigt att 121212 kommer vara det sista vi får
skriva.. :( I-landsproblem?

Idag är det iallafall dags för skolfoto, dagen till ära
klär jag inte alls upp mig lika mycket som övriga dagar
denna vecka ;) Jag kommer ha min rutiga t-shirt,
jeans legging och mina klackskor. Det är bra. Inte
för uppklätt. Helt vanligt liksom. Det är så det ska vara på
ett skolfoto enligt mig iallafall.

Innan har vi det kära skoljoggen som de flesta i min ålder
vet vad det är. 5 km i rocklunda spåret...
Men vi ska fixa oss efter det, vi har gott om tid så det blir bra.
Annars är det ju som sagt jag och Liza från klassen som ska
gå. Hahah vår klass suger ;)

you don´t really care for music, do you?

yours truly,
Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0