vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för
det är Patriks födelsedag Hurra Hurra Hurra!


Min LILLA lillebror fyller 14 idag. Usch säger jag bara.
Och gammal låter jag med fy fan va tiden går fort.
Till jul ska han få sina första betyg, och i mina ögon är
han den där lilla pojken som står i duschen och sjunger
sin egen komponerade tomte låt. Ni borde verkligen höra den.
Top notch! Eller den lilla ett åriga killen som lägger pussel
och för varje pusselbit säger han: va ska den häj vaja då?

Jag älskar min lillebror helt klart. Han går mig på nerverna ibland
och jag kan bete mig som en riktig häxa mot han ibland.
Men innerst inne är vi av samma kött och blod och jag älskar
verkligen honom.

Så Patrik, Grattis grattis grattis på 14-års dagen. Jag hoppas
du får en riktigt underbar dag.

yours truly,

Hanna

Kommentarer
Postat av: fanny

grattis till lillebrodern patrik:D

2009-10-09 @ 07:52:52
URL: http://fannygr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0