tuttifrutti

Ska kolla på requiem for a dream nu.
Har hört att den ska vara hemsk och djup. Gillar såna filmer när
jag är på det humöret. Jag har ju kollat på en komedi idag och om
jag blir allt för deppig efter filmen har jag ju mitt klipp här nedanför,
och mina snygga skolfoton.

Ni har väl inte missat klippet, stört skönt! :D

Det var någon som sa att requiem var hemskare än lilja 4-ever och
mina reaktioner på den filmen var ju väldigt starka, efteråt.
Började gråta efter filmen, men inte under. Jag och Liza gick och snyfta
lite där i dom tomma korridorerna. hehe.

Blir nog inget inlägg efter filmen, ska upp tidigt imorgon och fixa mig,
packa det absolut sista och övningsköra med morfar. Han fick sina papper
idag så nu gott folk, nu får ni hålla er inne för jag ska ut på vägarna.
Dock är jag naturbegåvning som sagt så!

Men om jag reagerar allt för starkt, får ni stå ut med ett till inlägg.

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Walentin

Hoho ;)

2009-10-26 @ 22:46:18
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0