Tisdag 6/10

Folk, eller de flesta tycker att måndag är den värsta dagen på veckan.
Personligen är det en av mina favoritdagar. Däremot är tisdagen
riktigt jävlig. Den är som eran måndag för mig.

Imorse försov jag mig, somnade om när klockan ringde och drömde
någon dröm och tecknade figurer som jagade en handledarbok,
som man skulle ha när man övningskör. What the fuck, liksom!
Drömde även att vissa skulle ta studenten på skolan och det
var fulla muggar och en kille som jag känner igen som går på estet
sprang väldigt roligt. Hahah jag är sjuk :)

När jag vakna iallafall, var klockan 07.01. Min buss gick 07.11. Trodde
jag ja, hade sån himla tur att vi tar 07.25 på tisdagar(vilket dock ska ändras).
När vi kom ner på stan kommer 19, proppfull. Så vi fick dra våra
feta arslen med hjälp av våra ben till skolan. Vi kom ett par minuter försent.
Tycker ändå det är värt en medalj?

Cooper test på idrotten, en gång till. Frivilligt denna gång. Och vet ni?
Det gick 1000 ggr bättre. Min förra tid var 13.05, mitt bästa hittils innan
idag var 12.35. Idag klarade jag det på 11.50. IIIHIII vad stolt jag är över
mig själv.


Kvällen har spenderats med att göra en affisch till hälsopedan imorgon.
Vart helt okej, förutom att jag har råkat skriva ett: att med ett e. så det blev ett.
Hahah invecklat :)

the way you make me feel...

Kommentarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Tack så mycket. :D

2009-10-06 @ 22:36:39
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0