saturday night fever

Nu har mina flickor lämnat mig, jag vet inte riktigt hur men
det slutade med att vi hamnade framför wild hogs och tv4 nyheterna?
Vi hade riktigt jävla askul en period, sen vart det bara mysigt.
Men det var en trevlig kväll och jag hoppas ni tycker detsamma.

Jag har mycket saker att se framemot nu framöver, nästa lördag blir
det tjejkväll hos Emelie för att fira hennes 18års dag.
Sen är det höstlov, det är ju no comments liksom.
Och efter höstlovet är det dags för Fanny att ha en hejdundrande
18års fest så det blir nog en rolig period nu framöver.

Dagens grattis går såklart till bloggaren Foki.
Som förutom att hon fyller 18 vann alla tre kategorier hon var
nominerad till på blog awards. Det var hon verkligen värd.
Hon verkar vara en sån underbar människa måste jag säga.

Imorgon planerar jag att bara ligga i sängen hela dagen, hoppas det regnar.
Jag ska inte göra nåååågonting, förutom att städa upp lite.
Imorgon åker ju även Carro till sjukan. LYCKA TILL GUMMAN.<3

yours truly,
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0