onsdag

Idag pratade vi om stress på hälsopedagogiken. Och vår andra
hälsopedalektion vi hade fick vi ha avslappning. Så himla skönt!
Har världens träningsvärk från igår i rygg,rumpa, låren och triceps.
Men man känner att man lever i varje fall.

Idag kom jag försent på min första lektion hittils. Fem minuter
för jag satt och kolla i skolkatalogen med Camilla och Felicia som
inte har samma lektion som mig. Sen kom felicia på att hon börja
och att vi också gjorde det så jag slängde in skolkatalogen och sprang
till naturen, jag har ju presterat bättre under en lektion också men
jag var helt uppe i varv så det gick som det gick.

Dagens nyhet är väl att skolkatalogen har kommit, Jippie!
Som tur är ser jag rätt så normal ut så jag behöver inte skämmas.

Efter skolan drog jag, Liza och Eva en fika. Vart inte wayne´s för det
var proppfullt utan vi tog ett definitivt billigare alternativ. Mysig var det.

Nu ska jag kanske kolla igenom skolkatalogen,
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0