not even close, not even a little bit, not even at all

Ni som känner mig vet att jag älskar filmen
10 things I hate about you. Den har nu kommit som serie,
med andra skådespelare såklart. Men ska ge den en chans nu ikväll.
Har ju svårt att tro att den kan slå allas vår heath ledger!!! <3

Måste bara tillägga att jag och Emelie härmed inte kommer titta något
mer på idol för att den där jävla eddie jävel kickar ut de bästa.
Jon & Niklas liksom. Men vi får väl se, har ju blivit besatt så det slutar
säkert med att jag hamnar framför idol i slutändan endå.

Men nu till serien, jag kanske hör av mig om ett resultat.
Är himla trött så vi får väl se alltså ;D

yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0