ni får gärna kalla mig klantarsle!

Måndag, åhhååå vad segt den här dagen har gått.
Dagens höjdpunkt var väl att vi fick lyssna på värsta låten på
naturen. Hahahha så jävla rolig. Fick den i huvudet.
Hip Hip hoooray for DNA. Ja, är man lätt road är man.



Fick även lov att gå ut från klassrummet på omvårdnaden för
det gick lite överstyr när vi pratade om äckliga händelser.
Nu borde jag verkligen plugga engelska... buhuu mitt liv suger.

Har ju tappat bort mina nycklar också, så jävla klantigt.
Som tur var fick jag pengar av mamma den här gången för
att köpa matbricka.. min andra i år.. Jag kommer väl göra slut
på alla i den här takten ?

resasi... :$


yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0