lördag 3 oktober

Oj oj oj säger jag bara. Här hemma hos pappa är det full fart
med våra egna 5 hundar + lisa och hennes två valpar.
Dom är ursöta, tills dom börjar skälla och leka klockan sju på
morgonen. Haha .

Kom iallafall nyss hem från en promenad med Lisa och Cookie
och ska snart ta och äta lunch. Ikväll är det jobb som gäller.

Septembers lön är efterlängtad men den får jag inte förens
nästa helg typ. Då ska jag klippa mig, färga håret och köpa
skor. Kommer inte ha mycket pengar kvar. Måste spara lite
till stockholm ju!

Jag drömde förresten att jag skulle gifta mig inatt. hahah
men det var med en söt kille så det gjorde inget. Fast jag vet
inte vem det var. Har aldrig sett han förrut ;)

Nej, lunch var det.
yours truly,
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0