hä-hä-hä

Har börjat med ett nytt skratt, inte på riktigt såklart utan när
jag ska fejkskratta. Haahah jag är ju sjuk :)

På FA fick vi ha avslappning, så djävulskt skönt!
Och hälsoinspiratör mötet var roligt som vanligt,
dessutom fick vi sluta tidigare idag för Ann Christin skulle
på konferans. ME LIKE!

Och jag har rekryterat Jonna, så hon följer med på stan även
hon. Mys pys som min gammelfarmors faster skulle ha sagt.,
Nej jag skojja, jag vet faktiskt inte ens om min gammelfarmor
hade en faster, och om hon hade det skulle hon nog inte säga så.

Alltså ja, ni ser ju nivån på mitt inlägg. Behöver inte säga nått..
erhm.. Ja. Jag är iallafall glad igen. Men jag är en mupp vilket som
HÄ-HÄ-HÄ

yours truly,
Hanna

Kommentarer
Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner

Ja precis det låter härligt. :D



Kinder ROCKS!

2009-10-01 @ 21:01:17
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0